Camaloon present a l'e-Popping UP

/ eddie

e-Popping UP

Les botigues online van baixar a la terra i van agafar forma durant l’esdeveniment e-Popping Up, els dies 3 i 4 desembre a la Fàbrica Moritz Barcelona. Una experiència nova per al públic que no es va perdre aquesta ocasió divertida i peculiar.

Els barcelonesos es van donar cita sota el sostre del nou espai creat per l’arquitecte Jean Nouvel per tocar amb mà el que fins ara havia quedat als núvols.

Per primera vegada els consumidors van poder provar els productes abans de comprar-los. Una ocasió que va segurament contribuir a canviar la percepció de molts possibles clients fins ara amb dubtes vers les compres online.

Camaloon va ser present amb un corner ple de novíssimes joguines i packs de productes que estaran disponibles a la web a partir del 2013. Amb un dissenyador “live” i la possibilitat de fer-se fotos de Nadal, el públic es va deixar conquistar per la idea de buscar i demanar a l’internet els seus productes personalitzats , realitzats durant l’esdeveniment.

També va ser positiva la resposta dels altres ecommerce presents. Junt amb Camaloon els curiosos van poder conèixer i provar els serveis de ByHours, les bicis de Santafixie, les tauletes portables de MyMesita, els productes de bellesa de Homonaturals, els vins de Vinelier i l’oferta de DeskIdea, Rebost 2.0 i Context.

Una presència important la de Camaloon que va patrocinar l’esdeveniment oferint material personalitzat. Un aterratge el “món físic” que no va deixar indiferents als molts convidats a l’ esdeveniment.

comments powered by Disqus