Consells per als dissenys del teus roll up banners

Els roll up banners s’utilitzen habitualment amb finalitats publicitàries o informatives com per exemple a exposicions o fires comercials. Encara que aquests roll up banners ja existeixen des de fa molt de temps, segueixen sent molt populars per a aquests tipus d’esdeveniments. I és que, això no és d’estranyar si observem l’evolució de la qualitat dels materials i de les tècniques d’impressió, ja que fan que l’estructura sigui forta i lleugera al mateix temps, i que els elements visuals siguin d’alta qualitat.

La decisió d’aprofitar al màxim els dissenys dels roll up banners és personal. Per ajudar-te a tenir el màxim d’impacte positiu amb el teu disseny i imatge, hem reunit 4 consells perquè dissenyis online el teu roll up banner.

1. Fes que el teu roll up banner destaqui amb els colors

L’ús dels colors adequats pot captar l’atenció del teu públic. Ser diferent és una cosa bona, però sempre s’ha de mantenir l’ús del color amb el logotip i la identitat de l’empresa. A més, utilitzar els colors de forma coherent a tots els articles promocionals, com per exemple, a bolígrafs o samarretes, pot ajudar a clients a reconèixer i recordar fàcilment la teva marca. Un altre aspecte important, respecte els colors, és assegurar la llegibilitat de la informació que es vagi a mostrar.

2. Posar el logotip o la informació principal a la part superior

La part superior de la majoria dels roll ups banners es troben a l'altura dels ulls d'una persona adulta. És possible que aquesta idea et resulti familiar pels estants dels supermercats; ja que el més probable és que l'atenció dels clients sigui atreta primer pels productes que es troben a l'altura dels ulls. Aquesta és una oportunitat perfecta perquè el disseny mostri el logotip o la informació més important a la part superior del roll up banner.

3. Ordenar la informació de manera “lògica”

Quan revisem les notes més importants de les nostres llibretes estem acostumats a llegir d’esquerra a dreta i de dalt a baix. I les persones escanegen i llegeixen els roll ups banners exactament de la mateixa manera. L’única diferència és que el temps dedicat a la lectura d’un roll up banner és molt menor, així que s’ha de fer un exercici previ de comprensió centrant-se únicament en la informació més rellevant.

4. Utilitzar imatges d’alta qualitat

A qui no li agraden els elements visuals com les imatges? Són una gran manera de fer que els teus roll up banners siguin més atractius i captin millor l’atenció del teu públic objectiu. A més, per assegurar que les imatges s’imprimeixin en alta qualitat, l’equip de validació de Camaloon comprovarà el disseny de cada roll up banner abans de l’inici del procés de la impressió.

Un estand amb roll up banners deu ser tractat com qualsevol altra part d’una estratègia de màrqueting. Pensa, per exemple, a qui vols arribar, quins són els teus objectius i què vols difondre. Ja has pensat en aquests aspectes? Ara comença a crear els teus propis productes personalitzats!


/ oscar.amat
FAQ